-
RİS vasitəsilə hesab açmış Müştəridən imza və möhür nümunələri vərəqəsi tələb olunurmu?
#Digər
Məsafədən bank hesabı açmış və məsafədən əməliyyat aparan Müştəridən imza və möhür nümunələri vərəqəsi tələb edilmir. Lakin, həmin Müştəri Bankın inzibati binasında bank hesabı üzrə əməliyyat həyata keçirmək istədikdə, bu vərəqəni təqdim etməlidir.
-
Hüquqi şəxslər şəhadətnamə-dublikat üçün Vergi Xidmətinə müraciət etməlidirmi?
#Digər
Xeyir. RİS vasitəsilə Banka müraciət daxil olduqda, sistem tərəfindən avtomatik olaraq Vergi Xidmətinə sorğu göndərilir. Şəhadətnamə-dublikat Bank tərəfindən alınır və müvafiq qaydada cavablandırılır.
-
RİS vasitəsilə müraciət edən Müştəriyə Bankın hansı filial və ya şöbəsində xidmət oluna bilər?
#Digər
İstənilən. Müştəri Bankın filial və ya şöbəsini seçməkdə sərbəstdir.
-
RİS vasitəsilə bank məhsulu əldə etdikdə əlavə xidmət haqqı ödənilirmi?
#Digər
Xeyir. Yalnız Bankın tariflərinə uyğun xidmət haqqı tutulur.
-
Elektron müqavilələrin, o cümlədən, digər sənədlərin bütövlüyü və təhlükəsizliyi necə qorunur?
#Digər
Hər hansı dəyişiklik yalnız Müştəri tərəfindən təsdiqləndikdə, mümükündür. Təsdiqlənmiş məlumatlar silinmədən, təhrif olunmadan və qanunvericiliyə uyğun məxfilik təmin olunmaqla Bankın, Mərkəzi Bankın serverlərində, Müştərinin BankID kabinetində saxlanılır.
-
Bank məhsulunun əldə edilməsini təsdiqləyən elektron müqavilələrin və digər sənədlərin hüquqi qüvvəsi varmı?
#Digər
Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq, həmin sənədlər gücləndirilmiş elektron imza ilə təsdiqləndiyi üçün kağız daşıyıcıda olan imza (imza/möhür) ilə eyni hüquqa malikdir.
-
RİS vasitəsilə bank məhsulunu əldə etmək üçün hansı sənədlər tələb olunur?
#Digər
Müştəridən kağız daşıyıcıda sənədin təqdim edilməsi tələb olunmur. Prosses zamanı lazım olan sənədlər avtomatik olaraq dövlət informasiya sistemlərindən əldə edilir (istisna hal kimi, Bankın tələb etdiyi bəzi formalar elektron qaydada doldurulur).
-
Hal-hazırda RİS-də hansı bank məhsulu təqdim edilir?
#Digər
Cari hesablar (Fərdi və Biznes), Debet kartlar.
-
Bank məhsulunu əldə etmək üçün Müştərinin istifadə etdiyi cihazlarda (notebook, planşet, telefon) hansı texniki imkanların olması vacibdir?
#Digər
İnternetə qoşulan, veb kamera və mikrofonu olan kompüter və ya BankID tətbiqi quraşdırılmış mobil telefon/planşet.
-
RİS vasitəsilə daxil olan müraciətlər Bankın hansı strukturu tərəfindən qəbul edilir?
#Digər
Çağrı Mərkəzi
-
RİS 24/7/365 rejimində çalışırmı?
#Digər
Sistem 24 saat ərzində aktivdir. Qeyri iş vaxtı yaradılan sorğular Bank tərəfindən növbəti iş günü ərzində icra edir.
-
Fraud və dələduzluq hallarından qorunmaq üçün Müştərinin əlavə eyniləşdirilməsi aparılırmı?
#Digər
Bəli. Müştəri video görüntü ilə bir daha eyniləşdirilir.
-
ASAN login nədir?
#Digər
Dövlət və özəl qurumlar tərəfindən göstərilən elektron xidmətlərdən istifadə etmək üçün yaradılmış vahid giriş sistemidir. Müştəri yalnız özünə məxsus olan və onun eyniləşdirilməsini təmin edən aşağıdakı vasitələrdən birini istifadə etməklə bu sistemə daxil ola bilər:
- Asan İmza ilə;
- Elektron İmza ilə;
İdentifikasiya nömrəsi ilə.
-
BankID kabineti nədir?
#Digər
Müştərinin şəxsi elektron kabinetidir. Kabinetə giriş üçün aşağıdakı linkə daxil olmaq və ASAN login-dən istifadə etmək lazımdır:
-
RİS vasitəsilə bank məhsulunu əldə etmək üçün nədən başlamaq lazımdır?
#Digər
– Müştəri aşağıdakı linklərdən biri vasitəsilə istədiyi bank məhsulunu seçməlidir:
- Fiziki şəxslər - https://afb.az/fiziki-sexsler-ucureqemsal-identifikasiya-sistemi
- Hüquqi şəxslər - https://afb.az/huquqi-sexsler-ucun-reqemsal-identifikasiya-sistemi
- https://bankmarket.az/
Seçilmiş bank məhsulu üzrə sifariş sorğusunu yaradıb, özünün BankID kabinetinə daxil olmalıdır. Kabinetdə prosesin növbəti mərhələlərini onlayn şəkildə həyata keçirməlidir
-
RİS-in ənənəvi bankçılıqdan üstün əsas xüsusiyyətləri hansıdır?
#Digər
Sürət (vaxtın düzgün idarəolunması), Qənaət (kağız daşıyıcılara çəkilən xərc), Təhlükəsizlik (sənədlərin saxlanılması və itkilərin olmaması).
-
RİS-in mülkiyyətçisi hansı qurumdur?
#Digər
Mərkəzi Bank
-
Rəqəmsal İdentifikasiya Sistemi (RİS) nədir?
#Digər
Müştəriyə Bankın inzibati binasına gəlmədən bank məhsullarının məsafədən satışının həyata keçirilməsi üçün istifadə olunan elektron platformadır.
-
Hüquqi şəxs hesabı açmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?
#Digər
Bankımızda hüquqi şəxs hesabı açmaq üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
- Hesabın açılması üçün ərizə (bankda verilir)
- Notariat qaydasında təsdiq edilmiş imza və möhür nümunəsi vərəqəsi (Bankda verilir 2 ədəd)
- Bank hesabı müqaviləsi (bankda verilir. 2 nüsxədə)
- Nizamnamənin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti
- Dövlət qeydiyyatı haqqında sənədin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti
- Müvafiq vergi orqanı tərəfindən verilmiş şəhadətnamə-dublikatın əsli (hər hesab üzrə)
- Imza və möhür nümunəsində qeyd olunan səlahətli şəxslərin Şəxsiyyət vəsiqələri
- Imza və möhür nümunəsində qeyd olunan səlahətli şəxslərin vəzifəyə təyin olunması haqqında daxili Əmr
- VÖEN
-
Cari hesab açmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?
#Digər
Bankımızda cari hesab açmaq üçün 18 yaşdan yuxarı Rezident fiziki şəxs şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd (şəxsiyyət vəsiqəsi və yaxud hərbi bilet) təqdim etməlidir.
-
Bankomatların ünvanların necə əldə edə bilərəm?
#Digər
Bankomatların ünvanların əldə etmək üçün Bankımızın saytında müvafiq link-ə daxil ola bilərsiniz: https://afb.cbotbox.org/atm
-
Filialların iş saatları?
#Digər
Filiallarımız həftə içi saat 09:00-dan 17:00-dək xidmətinizdədir.
-
AFB Bank mobil tətbiqindən istifadə etmək istəyirəm. Bunun üçün nə tələb olunur?
#Digər
Bankımızın mobil tətbiqini Google Play-dən yüklədikdən sonra aşağıdakı üsullardan biri ilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz:
· Kartın üzərindəki son 8 rəqəm, bitmə tarixi və Banka təqdim etdiyiniz mobil nömrəni daxil edirsiniz. Müvafiq nömrəyə avtomatik göndərilən təsdiq kodunu daxil etdikdən sonra xidməti aktiv edirsiniz.
· ASAN imza ilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.
Əgər Bankımızın İnternet Bankinq xidmətinə qoşulmusunuzsa mobil tətbiqdə yenidən qeydiyyatdan keçmək tələb edilmir.
-
İnternet banking xidmətini necə aktiv edim?
#Digər
Bankımızın İnternet banking xidmətini aktiv etmək üçün aşağıdakı üsullardan biri ilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz:
· Filiala müraciət edərək;
· ASAN imza ilə;