Əlaqə

 

Biz hər zaman sizi dinləməyə hazırıq. 

İstehlakçıların müraciətlərinin qəbulu aşağıdakı formalarda həyata keçirilir: 

Şifahi müraciət 

  • Banka birbaşa yaxınlaşmaqla (iş günləri saat 09:00-dan 17:00-dək); 
  • Bankın Məlumat Mərkəzinə zəng vurmaqla 012 565 65 56/ Qısa nömrə 1545.

Yazılı müraciət

  • Yazılı müraciəti birbaşa Banka təqdim etməklə; 
  • Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, N.Nərimanov prospekti 206/466 ünvanında yerləşən baş ofisinə və ya hər hansı filial və ya şöbələrinə birbaşa yaxınlaşaraq təqdim etməklə. 

Online müraciət

  • İstehlakçı öz müraciətini bankın muraciet@afb.az email ünvanına göndərə bilər və ya öz müraciətini bankın www.afb.az saytındakı müraciətlər bölməsində yerləşdirə bilər. 

 

 

AFB Bank istehlakçıların müraciətlərinə baxılması üzrə qaydalarının qısa icmalı.pdf

 

AFB Bank İstehlakçıların şikayət vermə mərhələlərinə dair məlumat.pdf

 

Statistika 2020.xlsx