Kargüzar
Şəhər:
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri.
NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:
- Ali təhsil;
- Kargüzarlıq və sənəd dövriyyəsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Kargüzarlıq və sənəd dövriyyəsi üzrə normativ sənədlər və daxili qaydalar barədə biliklər;
- Sənədlərin qeydyyatı, yönləndirilməsi, nəzarəti və arxivləşdirilməsi üzrə təcrübə;
- İclas və görüş protokollarının hazırlanması və icrasına nəzarət etmək bacarığı;
- Rəsmi yazışma və sənəd formalaşdırma qaydalarına bələdlik;
- Diqqətli, məsuliyyətli, operativ və nizam-intizamlı olmaq;
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Word və Excel) sərbəst işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dili – əla; əlavə dil bilikləri (rus və ya ingilis) üstünlükdür.
İŞİN TƏSVİRİ:
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyatını aparmaq, aidiyyəti üzrə yönləndirmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların və sənədlərin icra vəziyyətinə nəzarət etmək;
- Rəsmi yazışmaların hazırlanmasında və qeydiyyatında iştirak etmək;
- İclas, görüş və müşavirələrin protokollarını hazırlamaq və onların icrasına nəzarət etmək;
- Sənədlərin arxivləşdirilməsini və saxlanmasını təşkil etmək;
- Elektron və kağız daşıyıcılarda sənəd dövriyyəsinin düzgün aparılmasını təmin etmək;
- Daxili sənəd dövriyyəsi və kargüzarlıq üzrə qaydalara riayət olunmasına nəzarət etmək;
- Sənədlərin məxfiliyini və bütövlüyünü qorumaq;
- Digər struktur bölmələrlə sənəd mübadiləsini əlaqələndirmək;
- İş fəaliyyəti ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Kargüzar” qeyd edərək cv@afb.az elektron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.
Vakansiya üçün müraciət edin
Hüquq strukturu - Kargüzar